Trekking lotenverkoop 2019

11e  prijs Waardebon € 10      799
12e  prijs Waardebon € 10     1372

Loten genummerd van 101 t/m 1600

Gewonnen prijzen kunnen (tegen inlevering van het winnende lot) tot 27 september 2019 worden afgehaald bij de penningmeester van muziekvereniging Boréas: Jacob Kluin, Zijlsterweg 15, Usquert/tel 0615409854

Winteravondconcert

Op 22 december heeft de slagwerkgroep van ons hun Winteravondconcert gegeven. Aan het concert hebben ook het van Speijkkwartet en Valse Wichter meegewerkt. Hoe een unieke combinatie van slagwerk en zang tot iets moois en verrassend kan groeien. Naast gezamenlijke werken werden er door de slagwerkgroep en de beide zanggroepen ook werken gespeeld en gezongen uit eigen werk. In de goed gevulde Petrus en Paulus kerk waren af en toe de emoties voelbaar, hier en daar werd een traantje weggepinkt. Het is voor zowel de slagwerkgroep als het van Speijkkwartet en de Valse Wichter een avond om met plezier aan terug te denken. Wij hopen uiteraard dat dit voor u als publiek ook het geval is.

Concert Noordpolderzijl

Herfstconcert Boréas geslaagd

Usquert – Muziekvereniging Boréas heeft zondagmiddag een herfstconcert gegeven in Cafe ’t Zielhoes op Noordpolderzijl.

Afgelopen zondagmiddag heeft de fanfare van Muziekvereniging Boréas een herfstconcert verzorgd op Noordpolderzijl. Het publiek luisterde naar een afwisselend repertoire. Het concert begon met de mars Bandparade en vervolgde met variërende werken. Zo kwamen er popnummers, marsen, klassieke werken en solostukken aan bod, zoals Toselli’s Serenata, Eloise, Saturday Night Fever, The Maid of the Moor en Sugar Blues. Als afsluiter speelde de fanfare de Martinimars. Boréas kan terugkijken op een geslaagde en gezellige middag met veel publieke belangstelling.