Jubileumconcert Wia Buze

Dit jaar viert Boréas haar 125 jarig jubileum. Op zaterdag 9 november wordt bij dit feit stilgestaan. In de middag zal er een receptie zijn en in de avond een jubileumconcert met een gastoptreden van zangeres Wia Buze! Graag nodigen wij u van harte uit om dit met ons te vieren.

Wilt u alvast zeker zijn van een plekje bij deze feestelijke gelegenheid? Meld je dan aan via jubileumboreas125@gmail.com. De kaarten voor het concert kosten €10,00, kinderen €5,00. Voor donateurs is er ook een gereduceerd tarief van €5,00.

Bij aanmelding via de mail ontvangen wij van u graag de volgende gegevens:

• Naam of namen
  • E-mailadres en/of telefoonnummer
  • Voor hoeveel personen u een kaart wil

U maakt daarna op eigen initiatief het totaalbedrag over naar rekeningnummer: IBAN NL18 RABO 0363643516 t.n.v. Muziekvereniging Boréas Usquert. In de omschrijving nogmaals de vermelding naam + aantal kaarten. Het entreebewijs ligt 9 november bij binnenkomst voor u klaar.

Heeft u nog vragen? Mail ons gerust! En hopelijk zien we u dan terug op deze feestelijke dag! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!